Cемінар практикум учителів інформатики

На базі Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся семінар практикум учителів інформатики з проблеми: «Особистісно-орієнтоване навчання при викладанні інформатики в школі». В рамках роботи семінару розглядались питання: 1. Використання ІКТ при викладанні інформатики в школі (Голова РМО Ступак О.О.) 2. Відвідування уроку інформатики в 9класі з теми: «Внутрішня і зовнішня память компютера» (Біляк О.Д. Іванівська ЗШ) 3. Актуалні діалоги. (обговорення відвіданих уроків) (Члени РМО Методист РМК Дунаєнко В.І.). 4. У світі компютерних новин (Олейніков А.М. Вільшанська ЗШ) Члени РМО Голова РМО вчителів інформатики Ступак О.О. поділилася з членами РМО про те, що сучасна людина повинна мати творче мислення, знаходити шляхи розвязання проблем у будь-якій ситуації, вміти працювати в команді, бути здатною приймати рішення, активно використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у всіх галузях діяльності людини. У курсі інформатики пропонуються такі методи і технології. Які активізують навчальну діяльність учнів: - робота в парах і невеликих групах; - учнівські проекти — індивідуальні і колективні; - ситуативні ігри, рольова гра; - аналіз аргументів «за» і «проти»; - дискусії і дебати; - «мозковий штурм». Такі фрми і методи роботи дають можливість краще реалізовувати в життя особистісно-орієнтований підхід при викладанні інформатики в школі. Олег Дмитрович Біляк учитель інформатики Іванівської ЗШ переконаний, що любов до своєї справи веде учителя шляхом нових і старих методик, а любов до дитини лежить в основі особистісно-орієнтованого навчання, при організації якого у центрі методичних пошуків учителя повинна завжди стояти дитина. Учасники семінару відмітили, що при формуванні знань, умінь і навиків учнів Олег Дмитрович використовував різні джерела інформації, заохочував до виконання нестандартних проблемних завдань, на закріплення добирав завдання різної складності та застосовував картки з описом основних навчальних дій та послідовного їх виконання. Приємно вражає спілкування вчителя з учнями: - уважне вислуховування учнів незалежно від рівня їхньої успішності; - бесіда з учнями на рівних, підтримка партнерських доброзичливих стосунків; - підтримка незалежності учнів, упевненості в собі; - пряв чуйності , доброзичливості вчителя до кожного учня; - надання допомоги дітям, які не встигають за темпом роботи класу. Учитель залучає кожного учня класу до роботи протягом усього уроку, та створює умови, які дозволяють кожному учневі бути активним, самотійним.

/Files/images/nformatika/210520142405.jpg /Files/images/nformatika/210520142401.jpg /Files/images/nformatika/210520142399.jpg /Files/images/nformatika/210520142398.jpg /Files/images/nformatika/210520142394.jpg /Files/images/nformatika/210520142390.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 255

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.