Cемінар практикум учителів інформатики
На базі Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся семінар практикум учителів інформатики з проблеми: «Особистісно-орієнтоване навчання при викладанні інформатики в школі». В рамках роботи семінару розглядались питання: 1. Використання ІКТ при викладанні інформатики в школі (Голова РМО Ступак О.О.) 2. Відвідування уроку інформатики в 9класі з теми: «Внутрішня і зовнішня память компютера» (Біляк О.Д. Іванівська ЗШ) 3. Актуалні діалоги. (обговорення відвіданих уроків) (Члени РМО Методист РМК Дунаєнко В.І.). 4. У світі компютерних новин (Олейніков А.М. Вільшанська ЗШ) Члени РМО Голова РМО вчителів інформатики Ступак О.О. поділилася з членами РМО про те, що сучасна людина повинна мати творче мислення, знаходити шляхи розвязання проблем у будь-якій ситуації, вміти працювати в команді, бути здатною приймати рішення, активно використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у всіх галузях діяльності людини. У курсі інформатики пропонуються такі методи і технології. Які активізують навчальну діяльність учнів: - робота в парах і невеликих групах; - учнівські проекти — індивідуальні і колективні; - ситуативні ігри, рольова гра; - аналіз аргументів «за» і «проти»; - дискусії і дебати; - «мозковий штурм». Такі фрми і методи роботи дають можливість краще реалізовувати в життя особистісно-орієнтований підхід при викладанні інформатики в школі. Олег Дмитрович Біляк учитель інформатики Іванівської ЗШ переконаний, що любов до своєї справи веде учителя шляхом нових і старих методик, а любов до дитини лежить в основі особистісно-орієнтованого навчання, при організації якого у центрі методичних пошуків учителя повинна завжди стояти дитина. Учасники семінару відмітили, що при формуванні знань, умінь і навиків учнів Олег Дмитрович використовував різні джерела інформації, заохочував до виконання нестандартних проблемних завдань, на закріплення добирав завдання різної складності та застосовував картки з описом основних навчальних дій та послідовного їх виконання. Приємно вражає спілкування вчителя з учнями: - уважне вислуховування учнів незалежно від рівня їхньої успішності; - бесіда з учнями на рівних, підтримка партнерських доброзичливих стосунків; - підтримка незалежності учнів, упевненості в собі; - пряв чуйності , доброзичливості вчителя до кожного учня; - надання допомоги дітям, які не встигають за темпом роботи класу. Учитель залучає кожного учня класу до роботи протягом усього уроку, та створює умови, які дозволяють кожному учневі бути активним, самотійним.
Коментарi